Tuesday, November 3, 2015

AKICON 2015

Tak jo, slíbila jsem report, jdu na to. Jak to tak vidím, tak tenhle blog už budu využívat jenom k reportům xDD Tentokrát budu psát o Akiconu, který se konal 30.10.-1.11. v Praze. A budu upřímná, čekala jsem víc. I mean, con jsem si užila, ale jen díky kamarádům, protože v programu jsem si nic moc nenašla. (Takže jsem nečekaně nebyla ani na jedné přednášce - jako kdybych na ně někdy chodila, že jo.)
Samozřejmě, že jsem po Advíku naivně doufala, že tenhle con bude taky tak super - neříkám, že byl špatný! :D Ale Advík pořád relativně vyhrává (relativně!). Takže jdeme na...

Shrnutí celého conu 

Pátek - (to, co se dělo před conem, jako čtení blesku pro ženy, bravíčka, primy a podobně, žraní zmrzliny ve 4 ráno a v 9 ráno cesta na chirurgii... to vynecháme, jo? :DDD) vůbec jsme nepřijeli o 1200 hodin pozdějc, než jsme měli přijet xDD Auto slepovaný izolačkou a můj první spánek od čtvrtečního rána (ehm, spala jsem cestou do Prahy, asi 20 minut xDD)... byla jsem neskutečně ráda, že jsem si vzala civil (a měla na ksichtě whiskers, kk), protože v tý tmě by mi byl cosplay tak akorát k hovnu stejně xD Nejkrásnější ovšem bylo, když za mnou několik lidí přišlo s ''Máš hezký whiskers a zničila jsi mi život!'' #justPhandomthings
Potom půlnoční procházka po Praze byla taky výborná, to je tak, když fakt kurva hledáte beznínku a nikde nic... pak najdete jednu a ta je zavřená! Odkdy maj kurva benzinky zavřeno?! :D
+ se musím zmínit o tom, jak jsme všude chodili na červenou, když nic nejezdilo, jednou jsme se rozhodli počkat na zelenou... přešli jsme, za náma se auto otočilo na křižovatce a už ho měli policajti 8D #docelazmrdijsme
Sobota - Hned po ránu jsem zjistila, že mám vlastně alergii na prach. Vážně, už jsem na ní dlouho nemyslela, ale hold tělocvična je pokrytá prachem co to jen jde a já měla ráno hlas jak po metalovým koncertě. Hlavně, že nás vyhazujou, protože se tam prej uklízí xDD kk. Na sobotu jsem si vzala cosplay Tokiyi, který jsem plánovala už asi rok a půl (shh) a měla jsem ho mít už na loňský Akicon (shhhhh) a který jsem téměř dodělávala na poslední chvíli (shhhhhhhhh). Ale nakonec jsem s výsledkem byla dost spokojená a cítila jsem se pwetty. Za ten den jsem prožila spoustu dobrodružství: Po dvou letech jsem si zas zapíchala - jo, fakt to zní blbě, ale jen jsem píchala ucho :D, přečetly jsme si s Reji the Hat fic (nehledejte to, neptejte se co to je, není to pěkný), trošku jsem hejtila - fakt jen trošku! a hlavně jsem celý den umírala v korzetu! :D
Ovšem je tu ještě - dle mě - nejlepší část celého conu, o které se prostě musím zmínit, protože je to jeden z důvodů, proč vůbec píšu tenhle report a taky jeden z důvodů, proč jsem si ten con užila: sobotní večer/Noc (teď vynechám to, že to v tělocvičně znělo, jak kdyby tam předělávali D1čku /zbíječky ftw/ a že Kanae a má halucinace a vidí lidi na zdech) bych nazvala nějak jako ''teh best night IML'' - mám k tomu velice opodstatněné důvody, které tu ovšem vypisovat nebudu, protože Sasí a Kanae moc dobře vědí, o čem mluvím a to stačí. Řekla bych, že ta Noc je asi jeden z důvodů, proč už se teď nemůžu dočkat AFka. (Všímám si, že jsem tak 300x použila slovo důvod) #teďallthetimebrečim #jsemtaklonely #pročjsmenatonepřišliuždřív? A ano, uvědomuju si, že to zní strašně divně, ale tak to znít rozhodně nemá. Nebo jo...? *dramatická hudba*
Abych se přes svoje plakání/ještě větší plakání/fakt hodně velkej nářek dostala dál, přesuňme se k neděli. Která vlastně začíná Nocí...
TAKŽE...V neděli jsem se probudila ještě mrtvější, než v sobotu, byla jsem fakt zajímavě složená mezi spoustou dalších mrtvol. Nějak se mi podařilo se vykopat a navlíct se do Hermiony, i když se mi zrovna moc nechtělo, protože jsem inteligentně! šla spát s makeupem, takže jsem se musela odlíčit a znova nalíčit, měla jsem šílený kruhy pod očima a celkově jsem byla neskutečně zlámaná a mrtvá. Den se naštěstí vylepšil, alespoň nás nevykopávali z tělárny jak vloni, šlohla jsem Kanaemu bundu, takže mi bylo teplo a hlavně jsem tam měla Sam jako svého husbanda a Akíí jako Draca :3 Můj makeup byl sice shit, ale to bude taky tím, že jsem zapomněla, jak se na Herm líčit a ještě furt jsem to tak nějak... neobnovila xDD Tady bych to asi utla, protože neděle se mi zdála hrozně krátká a já hrozně nesnáším neděle, loučení, konce conů a tak, takže tu nechávám jednu velikou slzičku. Fakt velikou. 

Plusy a mínusy

+ Kamarádi. Protože bez nich to prostě nejde a já je všechny hrozně moc lovuju. I když tam dost důležitejch lidí chybělo - největší slzička za Saie a Byu, ale taky Kukii, Aranel, Ciri a ostatní X_x Já vím, že nikdy to prostě nejde, aby na conu byli úplně všichni a je to škoda. Ale i tak, děkuju těm, co tam byli a trávili se mnou čas. <3
+/- Počasí. IDK? Já v podstatě nevím, jestli to bylo plus nebo mínus, ale spíš plus. :D Nepršelo, nefoukalo, dokonce i svitlo slunce a teplota nebyla tak hrozná, i když večer jít ve 2 ráno ven v tričku asi není nejlepší nápad, že Kanae :DDD 
- Hlasití otaci, kteří žebrají peníze na polštář. Já si myslím, že tohle nepotřebuje komentář. 
+++ Džus! <3 Anansovopomerančovej džus je prostě smysl našeho života. A na conu nesměl chybět.
+++ Tiramisu! QwQ To, že jsme já a Kanae božstvo už zajisté všichni víte, ale jeden z důvodů, proč je Kanae božstvo bylo to tiramisu. Sice se trošku rozsračkovalo, ale byla bych schopná to žrát po kilech <3
- Málo věcí na hejtění. Sežerte mě, ale myslím to fakt vážně xD
++++++++++++++++++++++++++++++++ the Night. :3

Chce se mi psát 'Jedno velký díky?'

No, nemůžu říct, že chce, protože už jsem toho napsala docela dost a tak ho sice napíšu, ale jinak než minule. Minule jsem jela jmenovitě, tentokrát to zkusím vzít nějak... skupinově. :D
Takže:
  • Jako vždy chci poděkovat Filipovi, Matějovi, Báře a Kasumi, za to, že jsou nejlepší a prostš za to, že je mám a všechno :3. Doufám, že si Kasumi svůj první con užila a pojede na další! :D
  • Pak chci poděkovat svojí skvadře, se kterou jsem se tam celý con tahala: Hanz, Sasí, Kanae, Reji a Natka. Jste lásky, všichni. 
  • A pardon, ale musim sem prostě hodit spešl poděkování Kanaemu a Sasímu. Protože jo.
  • Samozřejmě jsem se neskutečně ráda viděla s Lin :3 A přístě bude píchání! (jo, zas mluvim o uších). Pak taky Anika, Daisuke (nevzal sis čočky pro Ondru!), Fire, Rochelle a ostatní :3
  • Nemůžu vynechat Sam a Mari, se kterýma jsem netrávila zas tak moc času, ale taky vás obě žeru ;w; Taky nesmím zapomenout na Alfi, se kterou jsem se viděla dohromady asi jen 5 minut :c a taky Péťa, které jsem darovala jednu ze svých jehel a Aki, která měla za Draca nalakovaný nehty 8DD
  • Pak taky Tis a Yaoi-chan, vy dva jste zlatíčka a jsem moc ráda, že se Tis nakazila Phandomem :3 Někdy o tom musíme dát společnou diskuzi! :D 
  • Přísahám, že na někoho zapomenu, protože jsem shit a vždycky zapomenu :c KAŽDOPÁDNĚ děkuju všem, jak random tak nerandom lidem, se kterými jsem strávila byť jen pár minut, nebo celý con. Fakt vás láskuju. <3 

Samozřejmě, co by to bylo za report bez fotenek... 

Tady jsme zase s Lin jednou krásný >:3

Mah bestest <333

Jelly Draco

 [Mah bbies, ale chybí nám tam Kanae :c]

Nějaký to narcisováníčko C:

Byla blonďatá, ne rezatá, fakt! :D A taky byla moc milá! :3


<3333333

Tak, teď mě omluvte, odcházím do emokoutku, za půl roku se vidíme na AFku. 
Láskuju vás. 








No comments:

Post a Comment